WEKO3
-
RootNode
アイテム
日本語教育における類義語指導をめぐる一考察 — 説明法と理解度に関する調査結果に基づいて —
https://ouj.repo.nii.ac.jp/records/2000117
https://ouj.repo.nii.ac.jp/records/2000117ab2a4e72-ee0a-4f1c-a110-2836383db75f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文_JAIRO Cloud(WEKO3)対応_7a00ff6c(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2025-04-16 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | 日本語教育における類義語指導をめぐる一考察 — 説明法と理解度に関する調査結果に基づいて — | |||||||||||
言語 | ja | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | A Consideration of Methods of Teaching Synonyms in Japanese Language Education: Based on a Survey Results Regarding Explanation Types and Levels of Understanding | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
著者 |
後藤りか
× 後藤りか
|
|||||||||||
bibliographic_information |
ja : 放送大学文化科学研究 巻 4, p. 96-104, 発行日 2025-02-25 |
|||||||||||
出版者 | ||||||||||||
出版者 | 放送大学 | |||||||||||
言語 | ja |